КП Красилівське

КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних послуг населенню села Красилівка КП «Красилівське»

     Розглянувши клопотання директора КП «Красилівське» Горкуна Андрія Павловича щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг та приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», та Постановою КМУ від 10.12.15 № 1070, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Красилівської сільської ради

ВИРІШИЛА:

1.Здійснити відстеження регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних послуг населенню села Красилівка».

2.Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua.

3.Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua . Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення.

4.Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський  район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

Сільський голова                                                                            Р.Л. Нагібіна

с. Красилівка

16.03.2017

478 XVIII сесія- VІI скликання

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ

Проекту рішення Красилівської сільської ради «Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних послуг населенню села Красилівка»

З метою забезпечення надання населенню Красилівської сільської ради якісних послуг з вивезення на утилізацію твердих побутових відходів (ТПВ), водовідведення бочкою АРУП-8, косіння трави, комунальне підприємство «Красилівське» виносить на публічне обговорення проект рішення Красилівської сільської ради «Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Красилівка».

Враховуючи зміни в законодавстві, підвищення цін на паливо, енергоносії, пропонується встановити тариф на вивіз та утилізацію ТПВ без розмежування верст населення на рівні 15,00 грн. з однієї фактично проживаючої повнолітньої особи за котейнерною схемою та 25,00 грн. за при збиранні мішками.

Водовідведення бочкою АРУП-8 встановити на рівні  600 грн/1бочку для населення та бюджетних організацій та 700 грн/1бочку для госпрозрахункових організацій.

Косіння 100 м.кв. трави встановити на рівні 60,30 грн.

Калькуляція щодо фактичних витрат на вивіз та утилізацію ТПВ надається згідно додатку № 1.

Калькуляція щодо надання послуг на водовідведення АРУП-8 надається згідно додатку № 2.

Калькуляція на надання послуг по косінню трави згідно додатку № 3.

Пропозиції та зауваження будуть прийматися в письмовій формі від громадян, юридичних осіб, об’єднань протягом місяця до розробника проекту рішення комунального підприємства «Красилівське»  за адресою: 07451, Київська обл., Броварський  район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43,  тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

 

 

 

 

 

Директор КП «Красилівське»                                                     А.П. Горкун

 

 



Додаток №1

до рішення № 478

від 16.03.2017 року

XVIII сесії VII скликання.

 

Калькуляція витрат вивезення на утилізацію ТПВ з 1 людини за 1міс при мінімальному прийомі ТПВ 120,9л

грн

Тариф за вивезення 1 контейнера на 1 люд. (місткість 1,1 м. куб.)

14,84

Витрати пального 40л/100км (пройдена відстань до полігону і назад 70км) ціна за 1л -24грн

6,35

Заробітна плата водія  з розрахунку 4 год відпрацьованого часу на 1 машину

0,69

Адмін. Витрати (зп бухгалтера, директора)

0,24

Всього

22,11

Калькуляція зроблена з розрахунку, що мінімальна добова норма з надання послуг вивезення побутових відходів на 1 людину згідно постанови КМУ №1070

1,45кг або 4,03 л

Калькуляція витрат на 1 мішок вивезення і захоронення ТПВ ( при умові вивезення не менше 30 мішків одночасно)

          Статті витрат

грн

Паливо

10,00

Оплата за захоронення (Десна-2)

3,67

Заробітна плата

2,58

Нарахування на зарплату

0,57

Матеріали

5,00

собівартість

21,82

Загальновиробничі витрати, 7%

1,53

Адмін. витрати, 3%

0,66

разом

24,01

Рентабельність

0,99

Всього витрат

25,00



Додаток №2

до рішення № 478

від 16.03.2017 року

XVIII сесії VII скликання.

Затверджую

Директор КП «Красилівське»

____________Горкун А.П.

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

Планових витрат на відведення нечистот (викачка бочкою АРУП-8 тон) по КП «Красилівське» для населення, та госпрозрахункових організацій.

 

 

Для населення

Для бюджетних організацій

Для госпрозрахункових організацій

№п/п

Статті витрат

грн.

грн

грн.

1.

Паливно-мастильні матеріали 

214,00

214,00

214,00

2.

Заробітна плата

160,00

160,00

160,00

3.

Нарахування на заробітну плату (22%)

35,20

35,20

35,20

4.

Матеріали

27,00

27,00

27,00

5.

Поточний ремонт автомобіля

42,00

42,00

42,00

6.

 Собівартість

478,20

478,20

478,20

7.

 Накладні витрати (5%)

23,91

23,91

23,91

8.

Разом витрат

502,11

502,11

502,11

9.

Рентабельність

97,89

97,89

197,89

10.

 ЦІНА

600,00

600,00

700,00

 

 

 

 

Головний бухгалтер ___________________________________ Трухіна О.М.

 




Додаток №3

до рішення № 478

від 16.03.2017 року

XVIII сесії VII скликання.

Затверджую

Директор КП «Красилівське»

____________Горкун А.П.

 

 

                                         КАЛЬКУЛЯЦІЯ ВИТРАТ

                        НА ВИКОНАННЯ   РОБІТ  ПО  косінню трави     

                              (розрахунок на 100 кв.м )

 

   І. Затрати праці:                                                     люд/ год                            1,05

 

 ІІ. Оплата праці                                                       грн.                                       26,96

 ІІІ. Сировина і матеріали                                        грн.                                     2,40

 ІV. Паливно-мастильні матеріали

                        на бензокосарку                             грн.                                       11,76

  V. Транспортні витрати                                          грн.                                         0,30

 VІ. Собівартість                                                          грн.                                      41,42

 VІІ. Загально виробничі витрати                         7%                                          2,90

 VІІІ. Адміністративні витрати                                5 %                                          2,07

 ІХ. Всього витрат                                                   грн.                                           46,39

 Х. Рентабельність                                                грн                                           13,91

 ХІ. ВСЬГО за період                                              грн.                                       60,30

                    

 

                     

                                                              Гол. бухгалтер ____________ Трухіна О.М.



Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Красилівської сільської ради " Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних    послуг населенню села Красилівка КП «Красилівське» від 07.11.2014 року


 

                                                                     КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                                            БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

                                

Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних    послуг населенню села Красилівка КП «Красилівське»

 

          Розглянувши клопотання директора КП «Красилівське» Марченко Наталії Григорівни щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг, приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р., з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Красилівської сільської ради

 

        ВИРІШИЛА:

1.  Розробити аналіз  регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення тарифів КП «Красилівське» на надання комунальних  послуг населенню села Красилівка». згідно додатків 1-4.

2.  Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський  район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43,  тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua.

3.  Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.

4.  Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський  район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

 

                  Сільський голова                                                   Р.Л. Нагібіна

с. Красилівка

07.11.2014р.

№604  ХХХХІІI сесія  – VI скликання

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ

Проекту рішення Красилівської  сільської ради  «Про встановлення тарифів КП «Красилівське»  на надання комунальних    послуг населенню села Красилівка»

З метою забезпечення надання населенню Красилівської сільської ради  якісних послуг з водопостачання, комунальне підприємство «Красилівське» виносить  на публічне обговорення проекту рішення Красилівської сільської ради  «Про встановлення тарифів на надання комунальних    послуг населенню села Красилівка» та аналіз його регуляторного впливу на необхідність встановлення тарифів.

Пропозиції та зауваження будуть прийматися в письмовій формі від громадян, юридичних осіб, об’єднань  протягом місяця до розробника проекту рішення комунального підприємства «Красилівське»  за адресою: 07451, Київська обл., Броварський  район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43,  тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

 

 

Директор КП «Красилівське»                                    Н.Г. Марченко

 




                                                        Аналіз регуляторного акту рішення

Красилівської сільської ради  «Про встановлення тарифів КП «Красилівське»  на надання комунальних    послуг населенню села Красилівка»

 

 

Аналіз регуляторного акту рішення

      Красилівської сільської ради «Про затвердження тарифів на комунальні послуги КП «Красилівське»:

1). соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами,щодо оплати яких держава надає пільги на оплату послуг населенню  села Красилівка;

2). тарифу на опломбування засобів обліку води, тарифу на оплату робіт по відключенню споживачів від водогінної мережі та підключенню до неї;

3). тарифу на водовідведення бочкою АРУП-8, для бюджетних організацій;

4). розміру штрафу за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське».

 

 

    Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.03р. №1160-ІУ та "Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Красилівської сільської ради   «Про затвердження:

1). соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами,щодо оплати яких держава надає пільги на оплату послуг населенню  села Красилівка;

2). тарифу на опломбування засобів обліку води, тарифу на оплату робіт по відключенню споживачів від водогінної мережі та підключенню до неї;

3). тарифу на водовідведення бочкою АРУП-8, для бюджетних організацій;

4). розміру штрафу за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське».

 

1. Опис  проблеми, яку  передбачається  розв'язати шляхом державного регулювання.

В селі Красилівка у сфері надання комунальних послуг з водопостачання єдиним виробником послуг є  комунальне   підприємство «Красилівське».

Утримання власних і прийнятих підрозділів та виробництво комунальних послуг відбувається за рахунок коштів, сплачених споживачами послуг - населенням, бюджетними організаціями та установами, іншими сторонніми організаціями та підприємствами села.

Розрахунок вартості вищевказаних послуг послуг  здійснювався на підставі діючих нормативів, аналізу відповідно до річних планів діяльності підприємства, економічно обґрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних та галузевих нормативів витрат ресурсів, у тому числі галузевих технологічних нормативів використання питної води на підприємствах з урахуванням основних особливостей технологічних процесів конкретного виробництва, техніко-економічних розрахунків , кошторисів з урахування ставок податків і зборів, цін на матеріальні ресурси та послуги у плановому періоді, а  також з врахуванням змін обсягів подачі води, змін використання матеріальних та трудових ресурсів.

Регулювання викликане необхідністю якісного надання послуг з водопостачання – відшкодування   повної собівартості послуг. Досягнення цієї мети  можливе шляхом подальшого удосконалення і переобладнання системи водопостачання розподілу води, підвищення якості  експлуатації та технічного обслуговування основних засобів, покращення показників виробництва, можливістю утримання у належному стані виробничого обладнання і будівель.

З метою запобігання ситуації, коли діючі тарифи не відповідають рівню фактичних витрат на виробництво послуг за рахунок зміни зони обслуговування, цін на енергоносії,  росту чисельності та мінімальної заробітної плати проаналізувавши ситуацію, склалась потреба  оперативного вирішення питання встановлення тарифів. Як виявилося на практиці, зростання цін в країні на всі матеріали та послуги негативно впливає на фінансове становище підприємства і є загрозою для подальшого своєчасного надання якісних послуг.

Суб'єкти, на яких проблема справляє негативний вплив.

Споживачі послуг - не будуть отримувати послуги з водопостачання своєчасно, в необхідному обсязі та належної якості;

Виробник послуг - не зможе утримувати виробництво в належному стані для безперебійного забезпечення споживачів якісними послугами в повному обсязі.

 

2. Цілі регулювання.

Основною ціллю даного регулювання є виконання у сфері послуг з водопостачання  Постанови Кабміну «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» №409, від 06.08.2014 р., Закону України від 24.06.2004 № 1875-ІУ “Про житлово-комунальні послуги"  ( далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869«Про затвердження:

1). соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами,щодо оплати яких держава надає пільги на оплату послуг населенню  села Красилівка;

2). тарифу на опломбування засобів обліку води, тарифу на оплату робіт по відключенню споживачів від водогінної мережі та підключенню до неї;

3). тарифу на водовідведення бочкою АРУП-8, для бюджетних організацій;

4). розміру штрафу за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське».

Цілями регулювання є :

-         можливість нарахування пільг, які оплачує держава;

-  надання якісних послуг, здатних задовольняти потреби споживача у відповідності до законодавства;

-  дотримання встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків та правил по кількості і якості зазначених комунальних послуг;

-  забезпечення   функціонування   підприємства  -  виробника  послуг  на умовах самофінансування;

-  утримання у належному стані засобів виробництва;

-  дотримання  та виконання  нормативів трудового законодавства та колективного договору;

-  забезпечення  розвитку  виробництва,  підвищення  надійності,  якості технологічного процесу, впровадження енергозберігаючих заходів.

 

3. Альтернативи.

1. Встановлення соціального нормативу для користування послугами з централізованого постачання холодної води ,  тарифу на послуги з опломбування засобів обліку води, на роботи по від'єднанню від водогінної мережі та відновленню водопостачання, які відповідають економічно обґрунтованим   витратам на виробництво цих послуг.

2. З 01.12.2014 року встановити:

-    соціальний норматив користування житловими послугами, щодо оплати   

     яких держава надає пільги на оплату послуг  населенню с.Красилівка в 

     розмірі 4-х куб. метрів;

-    тариф на опломбування засобу обліку води в розмірі 50,00 грн.;

-    тариф на відключення від водогінної мережі в розмірі 160,99 грн.;

-    тариф на відновлення підключення до водогінної мережі в розмірі 93,58    

     грн.;

-    тариф для бюджетних організацій на водовідведення бочкою АРУП у  

     розмірі 300,00грн. за одну бочку та 37,50грн. за один куб.м.;

-            штраф за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське»

Встановлення даних тарифів покращить стан надання послуг; 100% відшкодування економічно обґрунтованих витрат на виробництво послуг не потребує компенсації з місцевого бюджету різниці в тарифах.

Фактичне зростання цін на виробничі матеріали,  паливо-мастильні матеріали, додаткові обсяги обслуговування та збільшення кількості споживачів не дає можливості покривати витрати на виробництво, що тягне погіршення якості послуг та стану виробництва.

Згідно Закону України„Про  житлово-комунальні   послуги"  у  місцевому  бюджеті   повинні   бути закладені   кошти   на   відшкодування   різниці   між   діючими   тарифами   та економічно обґрунтованими витратами на виробництво зазначених послуг .

 

4. Відповідні заходи і механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми.

Регулювання   побудоване   у   відповідності   до   принципів   регуляторної політики :

-  узгодження з відповідними службами; прийняття рішення;

-  інформування громадськості через засоби масової інформації щодо запропонованих   змін  тарифів на  послуги з водопостачання;

-  взаємодія з громадськістю, забезпечення прозорості запропонованих тарифів;

-  врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.

 

Проект рішення  Красилівської сільської   ради «Про затвердження:

1). соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами,щодо оплати яких держава надає пільги на оплату послуг населенню  села Красилівка;

2). тарифу на опломбування засобів обліку води, тарифу на оплату робіт по відключенню споживачів від водогінної мережі та підключенню до неї;

3). тарифу на водовідведення бочкою АРУП-8, для бюджетних організацій;

4). розміру штрафу за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське».

   запропонований тариф:

-    соціальний норматив користування житловими послугами, щодо оплати   

     яких держава надає пільги на оплату послуг  населенню с.Красилівка в 

     розмірі 4-х куб. метрів;

-    тариф на опломбування засобу обліку води в розмірі 50,00 грн.;

-    тариф на відключення від водогінної мережі в розмірі 160,99 грн.;

-    тариф на відновлення підключення до водогінної мережі в розмірі 93,58    

     грн.;

-    тариф для бюджетних організацій на водовідведення бочкою АРУП у  

     розмірі 300,00грн. за одну бочку та 37,50грн. за один куб.м.;

-            штраф за самовільне втручання у цілісність опломбування у сфері водопостачання КП «Красилівське»

 

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Можливість досягнення цілей передбачених п.2 цього Аналізу, у разі прийняття зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою в зв'язку з тим, що метою створення проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем.

Це стає можливим завдяки затвердженню зазначеним рішенням Красилівської  сільської ради:

-  соціальні нормативи на користування житлова-комунальними послугами,  

    щодо оплати яких держава надає пільги на оплату послуг населенню, та  

    тарифів на послуги,   які будуть відповідати цілям регулювання.

Розробка рішення здійснюється за принципами :

- законності;

- гласності ( відкритості, прозорості, загальнодоступності).

 

6. Очікувані результати прийняття рішення.

За результатами прийняття зазначеного рішення, мають бути досягнуті цілі,які  передбачені  в п.2 цього Аналізу.

До негативних результатів впровадження рішення можна віднести підвищення тарифів на послуги постачальниками послуг.

Позитивними результатами є можливість вирішення проблем, які зазначені у п.1.

 

Аналіз вигод та витрат обраного способу.

Найменування

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Витрати пов'язані з розробкою та впровадженням регуляторного акту.

Збільшення витрат на субсидії.

Виробник  послуг

 

Забезпечення 100% відшкодування  тарифами економічно  обґрунтованих витрат на виробництво послуг. Забезпечення  необхідних санітарно-гігієнічних   умов виробництва. Утримання  виробництва у належному стані. Зменшення  аварійних ситуацій. Безперебійне виробництво послуг;

Впровадження енергозберігаючих технологій.

 

Споживачі

 

Отримання   послуг   належної якості в достатньому обсязі

 

Підвищення витрат на оплату комунальних послуг

 

7. Строк дії рішення.

Рішення є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на певні категорії споживачів комунальних послуг з водопостачання є загальнообов'язковим до застосування на території Красилівської сільської ради, та строк дії якого не визначено.

 

8. Показники результативності регуляторного акта.

Результативність рішення буде проводитися за допомогою порівняння числових показників: доходи, середній тариф; витрати, собівартість; фінансовий результат; сума коштів, сплачених до державних та місцевих бюджетів і державних цільових фондів комунальним підприємством; кількість споживачів послуг (населення).

За прогнозом, результативність дії регуляторного акту в наступному:

-          можливість нарахування пільг, які оплачує держава пільговим категоріям споживачів;

-         беззбиткова діяльність комунального підприємства по забезпеченню водопостачання;

-  реалізація плану поточних ремонтів за рахунок власних коштів, які спрямовані, в першу чергу, на зменшення витоків і втрат води, підвищення якості надання послуг  та надійності  виробничого обладнання.

 

Формування тарифів виконувалось з урахуванням витрат на здійснення поточних ремонтів та впровадження виробничо-технічних заходів спрямованих на поліпшення систем водопостачання. Для впровадження вибрані тільки ті, які повністю або частково розв’язують проблеми споживачів і одночасно дозволяють підвищити надійність виробничого обладнання.

У відповідності із Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” від 11.09.2003 № 1160-IV рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта визначається кількістю осіб, що:

-  прочитають зазначене рішення в офіційних засобах масової інформації за результатами оприлюднення;

-  отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

-  отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

 

9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.

Оцінка ефективності регуляторного акту буде проведена за допомогою періодичного відстеження результативності регуляторного акта.

На основі наданих звітів вказаним управлінням буде здійснюватись базове відстеження цього регуляторного акта через рік після затвердження регуляторного акта.

Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності.

Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись :

-  за допомогою моніторингу цін;

-  на підставі подання звіту по результатам виробничо-господарської діяльності КП «Красилівське».

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватись раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

 

Директор КП «Красилівське»                                  Н.Г. Марченко

 


                                                               КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                                     БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

                                

Про встановлення тарифів КП «Красилівське»

на надання комунальних послуг населенню села Красилівка

Розглянувши клопотання директора КП «Красилівське» Марченко Наталії Григорівни щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг, приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р., з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Красилівської сільської ради

 

        ВИРІШИЛА:

1.                Затвердити такі соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами:

-      для користування послугами з централізованого постачання холодної води – 4 куб. метри на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води.

 

2.    Затвердити  тариф на опломбування засобів обліку води, тарифу на роботи по віключенню споживачів від водогінної мережі та підключенню до неї, а саме:

-                     пломбування засобів обліку води в розмірі 50,00грн., згідно додатку №1;

-                     відрізку споживачів від водогінної системи в розмірі 160,99грн. згідно додатку   №2;

-                     відновлення підключення споживачів до водогінної системи в розмірі      93,58грн.,  згідно додатку№3.         

 

3.                Затвердити тариф  для бюджетних організацій на водовідведення  на рівні,

раніше затвердженого, тарифу для населення  в розмірі: 

 -       300,00 грн.  за одну бочку АРУП-8,  згідно додатку №4

 -       37,50 грн. за 1 куб. м. (300,00 грн.:8 куб м. )

 

4.                Затвердити розмір   суми штрафу за самовільне  пошкодження або зірвання  пломб на засобах обліку води або на іншому опломбуванні у мережі водогону,  встановлених комунальним підприємством у розмірі  1000,00 грн.

                

                  Сільський голова                                            Р.Л. Нагібіна

                                         



                                                                                           Додаток 1

                                                                                         Затверджено

                                                                                         Директор КП «Красилівське»

                                                                                        _____________Марченко Н.Г.

 

 

 

 

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

                           витрат на опломбування засобів обліку води                    

 

 

 

статті

грн.

1.     

Заробітна плата

         8,52

2.     

Нарахування на заробітну плату (37,87%)

         3,23

3.     

Матеріали

         10,00

4.     

Транспортні витрати

         15,00

  1.  

 Собівартість

                                36,75

6.     

 Накладні витрати /7%/

         2,57

  1.  

Разом витрат

                                39,32

8.     

Рентабельність

         10,68

9.     

Всього витрат

         50,00

 

     Опломбування лічильника  можливе за наявності квитанції на оплату послуги.

                                         

 

Головний бухгалтер                                   Матвієнко Н.І.


                                                                                  Додаток 2

                                                                                 Затверджено

                                                                                 Директор КП «Красилівське»

                                                                               _____________Марченко Н.Г.

 

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

                                                                 витрат на відрізку  від  водогінної  системи              

статті

грн.

1.     

Заробітна плата

         16,30

2.     

Нарахування на заробітну плату (37,87%)

         6,17

3.     

Матеріали

Витрачені матеріали:

заглушка – 4,00 грн.

шланг 2м – 40,00 грн.

опломбувальний матеріал – 6,00 грн.

перчатки – 5,00 грн.    

         55,00

4.     

Транспортні витрати

         30,00

  1.  

 Собівартість

                                   107,47

6.     

 Накладні витрати /7%/

         7,52

7.     

Разом витрат

                                 114,99

8.     

Рентабельність /40%/

         46,00

9.     

Всього витрат

         160,99

  

Головний бухгалтер                                                 Матвієнко Н.І.

 


                                                                               Додаток 3                                                                                           

                                                                               Затверджено

                                                                               Директор КП «Красилівське»

                                                                             _____________Марченко Н.Г.

 

 

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

                                                         витрат на відновлення підключення водопостачання                 

статті

грн.

10.                        

Заробітна плата

         16,30

11.                        

Нарахування на заробітну плату (37,87%)

         6,17

12.                        

Матеріали

         10,00

13.                        

Транспортні витрати

         30,00

  1.  

 Собівартість

                                62,47

15.                        

 Накладні витрати /7%/

         4,37

  1.  

Разом витрат

                                66,84

17.                        

Рентабельність /40 %/

         26,74

18.                        

Всього витрат

         93,58

            Відновлення водопостачання  можливе за наявності квитанцій на оплату послуг по відключенню та по відновленню водопостачання.

                                         

Головний бухгалтер                                                               Матвієнко Н.І.

                                                                                    


Додаток 4

Затверджено рішенням                                                         Затверджую

 __________ сесії ___ скл.                                                  Директор КП «Красилівське»

 від «___»__________2014 р.                                                        ____________МарченкоН.Г. 

за № __________

Красилівський сільський голова

_______________ Нагібіна Р.Л.

  

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

                                                                  Планових витрат на відведення нечистот

(викачка бочкою АРУП-8 тон) по КП «Красилівське» для населення,   та госпрозрахункових організацій.

 

Для населення

Для бюджетних організацій

Для госпрозрахункових організацій

№п/п

Статті витрат

грн.

грн

грн.

1.  

Паливно-мастильні матеріали 

         111,64

111,64

111,64

2.  

Заробітна плата

         58,00

58,00

58,00

3.  

Нарахування на заробітну плату (37,87%)

         21,96

21,96

21,96

4.  

Матеріали

         7,00

7,00

7,00

5.  

Поточний ремонт автомобіля

         42,00

42,00

42,00

6.  

 Собівартість

         240,60

240,00

240,60

7.  

 Накладні витрати (5%)

         12,03

12,03

12,03

8.  

Разом витрат

         252,63

252,63

252,63

9.  

Рентабельність

         47,37

47,37

97,37

10.                        

 ЦІНА

         300,00

300,00

350,00

  

Головний бухгалтер   ________________  Матвієнко Н.І.



Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Красилівської сільської ради "Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Красилівка "




КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Красилівка

На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 р., з метою приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків, щодо забезпечення належного надання населенню послуг з водопостачання в селі Красилівка та для спонукання споживачів до встановлення засобів обліку води. КП «Красилівське» виносить на розгляд проект рішення «Про затвердження нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Красилівка» керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сесія Красилівської сільської ради

ВИРІШИЛА:

1. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення нових тарифів на водопостачання для населення приватного сектору с. Красилівка». згідно додатків 1.
2. Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua.
3. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.
4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

Сільський голова Р.Л. Нагібіна
с. Красилівка
29.05.2014р.
№544 ХХХІХ сесія – VI скликання



Затверджено додаток №1 рішенням Затверджую

__________ сесії ___ скл. Директор КП «Красилівське»

від «___»__________2014 р. ____________Марченко Н.Г.

за № __________

Красилівський сільський голова

_______________ Нагібіна Р.Л.


Згідно Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України від 27.06.2008 р. №190, БДН В.2.2-1-95, БНіП 2.04.02-84, Постанови КМУ №630, від 21 липня 2005 р. , з метою приведення оплати послуг населенням за водопостачання у відповідність з економічно обґрунтованими витратами, в умовах різкого зростання цін на енергоносії, та в цілях економного використання водних ресурсів, щоб спонукати населення до встановлення засобів обліку води КП «Красилівське» просить затвердити для споживачів приватного сектору тариф, який включає:
І. Норма використання води на 1 людину 3,6 куб. м / місяць (120 л/добу)
ІІ. Норми відпуску води для ведення підсобного господарства:
1) Утримання худоби (літрів на 1 добу на 1 голову):
-Корова-80
-Молодняк ВРХ -30
-Кінь-80
-Свиня доросла-25
-Поросята до 4-х місяців -15

2)Поливання (літрів на м. кв. на добу):
- присадибні ділянки -5
- квітники й газони -5
- теплиці земляні -15
- теплиці зимові -6
- миття легкового автотранспорту -300

Згідно БНіПу 02.04.02-84 при відсутності даних про площі питоме середньодобове використання води на полив на одного жителя належить приймати за 50-90 л/добу (в середньому – 70). Приблизно 2,1 куб. м. на 1 особу в місяць.

Без урахування худоби і миття автотранспорту – 5,7 м. куб. х 6,54 грн. = 37,28грн/особу в місяць.

Головний бухгалтер КП «Красилівське» Н.І. Матвієнко




Повідомлення про оприлюднення регуляторного акту проекту рішення сесії Красилівської сільської ради " Про встановлення тарифів
на надання комунальних послуг населенню села Красилівка"

КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ



Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Красилівка
Розглянувши клопотання директора КП «Красилівське» Марченко Наталії Григорівни щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг, приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р., з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Красилівської сільської ради



ВИРІШИЛА:

1. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Красилівка». згідно додатків 1-2.

2. Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua.

3. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.

4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua


Сільський голова Р.Л. Нагібіна
с. Красилівка
25.04.2014р.
№536 ХХХVІІI сесія – VI скликання

Додаток 1Додаток 2



                          Повідомлення
  про оприлюднення проекту регуляторного акту – проекту рішення сесії Красилівської сільської ради 

«Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське»».

Красилівська сільська повідомляє, що на дошці об’яв села Красилівка 31.10.2013 року оприлюднений проект рішення Красилівської сільської ради з відповідним аналізом регуляторного впливу  «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське»»  

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, виконавчий комітет Красилівської сільської ради повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення Красилівської сільської ради  «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське».
Проект спрямований на приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків щодо забезпечення належного надання населенню послуг, задоволення потреб громадян та суб’єктів підприємницької діяльності в здійсненні господарської діяльності та захисті їх законних прав та інтересів.

Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

З метою одержання зауважень та пропозицій електронну версію проекту регуляторного акту та відповідного аналізу регуляторного впливу розміщено в мережі Internet на офіційному сайті Краилівської сільської ради krasylivka-rada.gov.ua

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження будуть прийматися в письмовій формі від громадян, юридичних осіб, об’єднань протягом місяця до розробника проекту рішення комунального підприємства «Красилівське» за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, 

тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua


Директор КП «Красилівське» Н.Г. Марченко


Проект

 

          
КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ 



На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р. та з метою приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків щодо забезпечення належного надання населенню послуг з водопостачання в селі Красилівка КП «Красилівське» виносить на розгляд проект рішення «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське»», керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія сільської ради, сесія Красилівської сільської ради



  ВИРІШИЛА:

1. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське»», згідно додатку.
2. Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, 
тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua 
3. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності. 
4. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua 

Сільський голова Р.Л. Нагібіна 
с. Красилівка 
31.10.2013р. 
№464 ХХХІ сесія – VI скликання 
                                                                            


                                                                                Аналіз регуляторного акту рішення 
Красилівської сільської ради «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське».

Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.03р. №1160-ІУ та "Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Красилівської сільської ради «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське» 

1. Опис проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання. 
В селі Красилівка у сфері надання комунальних послуг з водопостачання єдиним виробником послуг є комунальне підприємство «Красилівське». 

Утримання власних і прийнятих підрозділів та виробництво комунальних послуг відбувається за рахунок коштів, сплачених споживачами послуг - населенням, бюджетними організаціями та установами, іншими сторонніми організаціями та підприємствами села. 

Розрахунок вартості послуг з водопостачання здійснювався на підставі діючих нормативів, аналізу відповідно до річних планів діяльності підприємства, економічно обґрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних та галузевих нормативів витрат ресурсів, у тому числі галузевих технологічних нормативів використання питної води на підприємствах з урахуванням основних особливостей технологічних процесів конкретного виробництва, техніко-економічних розрахунків , кошторисів з урахування ставок податків і зборів, цін на матеріальні ресурси та послуги у плановому періоді, а також з врахуванням змін обсягів подачі води, змін використання матеріальних та трудових ресурсів.

Регулювання викликане необхідністю якісного надання послуг з водопостачання – відшкодування повної собівартості послуг. Досягнення цієї мети можливе шляхом подальшого удосконалення і переобладнання системи водопостачання розподілу води, підвищення якості експлуатації та технічного обслуговування основних засобів, покращення показників виробництва, можливістю утримання у належному стані виробничого обладнання і будівель.

З метою запобігання ситуації, коли діючі тарифи не відповідають рівню фактичних витрат на виробництво послуг за рахунок зміни зони обслуговування, цін на енергоносії, росту чисельності та мінімальної заробітної плати проаналізувавши ситуацію, склалась потреба оперативного вирішення питання встановлення тарифів. Як виявилося на практиці, зростання цін в країні на всі матеріали та послуги негативно впливає на фінансове становище підприємства і є загрозою для подальшого своєчасного надання якісних послуг.

Суб'єкти, на яких проблема справляє негативний вплив. 
Споживачі послуг - не будуть отримувати послуги з водопостачання своєчасно, в необхідному обсязі та належної якості; 
Виробник послуг - не зможе утримувати виробництво в належному стані для безперебійного забезпечення споживачів якісними послугами в повному обсязі.

2. Цілі регулювання. 
Основною ціллю даного регулювання є виконання у сфері послуг з водопостачання Закону України від 24.06.2004 № 1875-ІУ “Про житлово - комунальні послуги" ( далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення".

Цілями регулювання є : 
- надання якісних послуг, здатних задовольняти потреби споживача у відповідності до законодавства; 
- дотримання встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків та правил по кількості і якості зазначених комунальних послуг; 
- забезпечення функціонування підприємства - виробника послуг на умовах самофінансування; 
- утримання у належному стані засобів виробництва; 
- дотримання та виконання нормативів трудового законодавства та колективного договору; 
- забезпечення розвитку виробництва, підвищення надійності, якості технологічного процесу, впровадження енергозберігаючих заходів.

3. Альтернативи. 
1. Встановлення нових тарифів на послуги з водопостачання, які відповідають економічно обґрунтованим витратам на виробництво цих послуг. 
2. З 01.12.2013 року встановити слідуючи тарифи: 
- водопостачання для населення 6,54 грн. за 1 м3; 
- водопостачання для бюджетних установ 6,54 грн. за 1 м3; 
- водопостачання для інших підприємств 7,73 грн. за 1 м3 . 
Встановлення даних тарифів покращить стан надання послуг; 100% відшкодування економічно обґрунтованих витрат на виробництво послуг не потребує компенсації з місцевого бюджету різниці в тарифах. 
Фактичне зростання цін на виробничі матеріали, паливо-мастильні матеріали, додаткові обсяги обслуговування та збільшення кількості споживачів не дає можливості покривати витрати на виробництво, що тягне погіршення якості послуг та стану виробництва.

Згідно Закону України„Про житлово-комунальні послуги" у місцевому бюджеті повинні бути закладені кошти на відшкодування різниці між діючими тарифами та економічно обґрунтованими витратами на виробництво зазначених послуг .


4. Відповідні заходи і механізм, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми. 
Регулювання побудоване у відповідності до принципів регуляторної політики : 
- узгодження з відповідними службами; прийняття рішення; 
- інформування громадськості через засоби масової інформації щодо запропонованих змін тарифів на послуги з водопостачання; 
- взаємодія з громадськістю, забезпечення прозорості запропонованих тарифів; 
- врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.

Проект рішення Красилівської сільської ради «Про затвердження калькуляції планових витрат на 1 м.кв. централізованого водопостачання КП «Красилівське» встановлює тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення: 
запропонований тариф: 
- водопостачання для населення 6,54 грн. за 1 м3; 
- водопостачання для бюджетних установ 6,54 грн. за 1 м3; 
- водопостачання для інших підприємств 7,73 грн. за 1 м3 .

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта. 
Можливість досягнення цілей передбачених п.2 цього Аналізу, у разі прийняття зазначеного рішення, є цілком реальною та обґрунтованою в зв'язку з тим, що метою створення проекту зазначеного рішення є цілеспрямоване вирішення зазначених проблем. 
Це стає можливим завдяки затвердженню зазначеним рішенням Красилівської сільської ради: 
- тарифів на послуги водопостачання, які будуть відповідати цілям регулювання. 
Розробка рішення здійснюється за принципами : 
- законності; 
- гласності ( відкритості, прозорості, загальнодоступності).

6. Очікувані результати прийняття рішення. 
За результатами прийняття зазначеного рішення, мають бути досягнуті цілі,які передбачені в п.2 цього Аналізу. 
До негативних результатів впровадження рішення можна віднести підвищення тарифів на послуги з водопостачання постачальниками послуг. 
Позитивними результатами є можливість вирішення проблем, які зазначені у п.1.

 

Аналіз вигод та витрат обраного способу.


Найменування Вигоди Витрати
Органи місцевого самоврядування Витрати пов'язані з розробкою та впровадженням регуляторного акту. Збільшення витрат на субсидії.
Виробник послуг 

Забезпечення 100% відшкодування тарифами економічно обґрунтованих витрат на виробництво послуг. Забезпечення необхідних санітарно-гігієнічних умов виробництва. Утримання виробництва у належному стані. Зменшення аварійних ситуацій. Безперебійне виробництво послуг.    Впровадження енергозберігаючих технологій. 

Споживачі

 

Отримання послуг належної якості в достатньому обсязі   Підвищення витрат на оплату комунальних послуг
7. Строк дії рішення. 
Рішення є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на певні категорії споживачів комунальних послуг з водопостачання є загальнообов'язковим до застосування на території Красилівської сільської ради, та строк дії якого не визначено. 

8. Показники результативності регуляторного акта. 
Результативність рішення буде проводитися за допомогою порівняння числових показників: доходи, середній тариф; витрати, собівартість; фінансовий результат; сума коштів, сплачених до державних та місцевих бюджетів і державних цільових фондів комунальним підприємством; кількість споживачів послуг (населення).

За прогнозом, результативність дії регуляторного акту в наступному: 
- беззбиткова діяльність комунального підприємства по забезпеченню водопостачання; 
- реалізація плану поточних ремонтів за рахунок власних коштів, які спрямовані, в першу чергу, на зменшення витоків і втрат води, підвищення якості надання послуг та надійності виробничого обладнання.

Формування тарифів виконувалось з урахуванням витрат на здійснення поточних ремонтів та впровадження виробничо-технічних заходів спрямованих на поліпшення систем водопостачання. Для впровадження вибрані тільки ті, які повністю або частково розв’язують проблеми споживачів і одночасно дозволяють підвищити надійність виробничого обладнання.

У відповідності із Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності ” від 11.09.2003 № 1160-IV рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень регуляторного акта визначається кількістю осіб, що: 
- прочитають зазначене рішення в офіційних засобах масової інформації за результатами оприлюднення; 
- отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування; 
- отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

9. Заходи, з допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта. 
Оцінка ефективності регуляторного акту буде проведена за допомогою періодичного відстеження результативності регуляторного акта. 
На основі наданих звітів вказаним управлінням буде здійснюватись базове відстеження цього регуляторного акта через рік після затвердження регуляторного акта. Повторне відстеження буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності більшістю його положень, але не пізніше двох років з дня набрання чинності. Базове відстеження результативності здійснюватиметься до дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом. 
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись : 
- за допомогою моніторингу цін; 
- на підставі подання звіту по результатам виробничо-господарської діяльності КП «Красилівське».

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватись раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
                                    

Повідомлення 
                                                     про оприлюднення проекту регуляторного акту – проекту рішення сесії Красилівської сільської ради    

Про встановлення тарифів на надання комунальних   

 послуг населенню села Красилівка


Красилівська сільська повідомляє, що на дошці об’яв села Красилівка 01.07.2013 року оприлюднений проект рішення Красилівської сільської ради з відповідним аналізом регуляторного впливу « Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Красилівка »  

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, виконавчий комітет Красилівської сільської ради повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення Красилівської сільської ради „ Про встановлення тарифів на надання комунальних послуг населенню села Красилівка ”.

Проект спрямований  на приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків щодо забезпечення належного надання населенню послуг, задоволення потреб громадян та суб’єктів підприємницької діяльності в здійсненні господарської діяльності та захисті їх законних прав та інтересів.

Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

З метою одержання зауважень та пропозицій електронну версію проекту регуляторного акту та відповідного аналізу регуляторного впливу розміщено в мережі Internet на офіційному сайті Краилівської сільської ради krasylivka-rada.gov.ua

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.

Зауваження та пропозиції у друкованому або електронному вигляді слід надсилати на адресу: 07451 Красилівська сільська рада Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

Сільський голова Р.Л.Нагібіна

 

                                                                                                                                                              Проект

                                                                                                                        КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 
                                                                                                         БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

                                                                                                                                                    РІШЕННЯ 

Про встановлення тарифів на надання комунальних 
послуг населенню села Красилівка


Розглянувши клопотання директора КП «Красилівське» Марченко Наталії Григорівни щодо встановлення тарифів на надання комунальних послуг, приймаючи до уваги надані калькуляції витрат з надання комунальних послуг, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія Красилівської сільської ради



  ВИРІШИЛА: 
1. Встановити тарифи на роботу автомобіля ГАЗ 3302-282 по наданню населенню ритуальних послуг, згідно додатку 1. 
2. Встановити тарифи на відведення нечистот (викачка бочкою АРКП-8 тон), згідно додатку 2. 
3. Затвердити договір про надання послуг з постачання холодної води, водовідведення та вивозу сміття за заявочною системою між КП «Красилівське» та жителями села Красилівка, згідно додатку 3. 
4. Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua 
5. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності. 
6. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua. 
7. Контроль за виконання даного рішення покласти на директора комунального підприємства «Красилівське» Марченко Н.Г.


 Сільський голова Р.Л. Нагібіна 
с. Красилівка 
12.07.2013р.

№412 ХХVІI сесія – VI скликання




                                                                                                                    КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 
                                                                                                БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

                                                                                                                                        РІШЕННЯ 



  Про створення комісії для розробки Правил функціонування  кладовища на території села Красилівка 

Заслухавши та обговоривши інформацію директора комунального підприємства «Красилівське» Марченко Наталії Григорівни, відповідно до п. 11 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись наказом Держжитлокомунгоспу України від 19.11.2003 № 193 «Порядок утримання кладовищ та інших місць поховань», на виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р. та з метою приведення у відповідність належного утримання та функціонування кладовища на території села Красилівка виносить на розгляд проект рішення «Правил функціонування кладовища на території села Красилівка», сесія Красилівської сільської ради


                                                                                                                                     ВИРІШИЛА: 



1. Створити робочу комісії для розробки Правил функціонування кладовища на території села Красилівка. (додаток 1).

2. Розробити аналіз регуляторного впливу та звіт про відстеження результативності регуляторного акту проекту рішення «Правил функціонування кладовища на території села Красилівка» (додаток 2).

3. Поштова та електронна адреса розробника проекту: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua

4. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу: Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу та звітом відстеження результативності буде оприлюднений на офіційному сайті Красилівської сільської ради – http://www.krasylivka-rada.gov.ua Строк приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 місяць з дня оприлюднення проекту рішення, аналізу його регуляторного впливу та звіту відстеження результативності.

5. Спосіб надання зауважень та пропозицій – письмово за адресою: 07451, Київська обл., Броварський район, с. Красилівка вул. Сергія Басова,43, тел. 74233, e-mail: sekretar@krasylivka-rada.gov.ua



Сільський голова Р.Л. Нагібіна

с. Красилівка 
06.12.2012р. 
№345 ХХІІ сесія – VI скликання


                                                                         Додаток № 1 
                                                                         до рішення №___ ХХІІ сесії VI скликання Красилівської сільської ради  від 06.12.2012 року 

Склад 
робочої комісії для розробки 
Правил функціонування кладовища 
на території села Красилівка

1. Марченко Наталія Григорівна 
2. Рогач Григорій Іванович 
3. Цвілюк Світлана Сергіївна 
4. Климась Валерій Миколайович 
5. Ладан Катерина Петрівна 
6. Рогач Михайло Петрович



                                                                        Додаток № 2 
                                                                       до рішення №___ ХХІІ сесії VI скликання Красилівської сільської ради  від 06.12.2012 року 


                                                                       Правила функціонування кладовища  на території села Красилівка 
1. Поховання померлих чи їх праху після кремації здійснюється лише на підставі Свідоцтва про смерть. В особливих випадках як виключення дозволяється поховання за письмовим дозволом відповідальних осіб виконавчого комітету Красилівської сільської ради. 


2. Поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання, знайдених трупів, а також невпізнаних трупів у випадку відсутності родичів або осіб та організацій, що можуть взяти на себе організацію поховань, здійснюється з вимогами Положення про порядок виявлення, обліку і поховання померлих одиноких громадян України, яке затверджується Держжитлокомунгоспом України. При похованні трупів невпізнаних громадян складається акт, в якому зазначається стать невідомого, час виявлення трупа, час і місце поховання, вказується номер ділянки, ряду і могили, номер свідоцтва про смерть та причина смерті. Аналогічний запис робиться в книзі реєстрації поховань на кладовищі. Акт підписується представником органів внутрішніх справ і адміністрацією КП “Красилівське”. Перший екземпляр вручається представнику органів внутрішніх справ для прилучення до карної справи або справи про з’ясування особи невідомого, а другий зберігається в облікових документах кладовища (ритуальної служби). На місці поховання невідомого громадянина встановлюється металева табличка (залізобетонний наголовник, плита та ін.), на якій зазначається номер ділянки, ряду і могили, реєстраційний номер трупа і дата поховання. 

3. За зверненням Виконавця волевиявлення чи особи, яка взяла на себе зобов’язання поховати померлого, на території кладовища для жителів селища безоплатно виділяється місце для поховання померлого. Поховання іногородніх здійснюється тільки за письмовим дозволом селищного голови або відповідальних осіб виконавчого комітету на платній основі згідно рішення Красилівської сільської ради. На бажання Виконавця волевиявлення чи особи, яка взяла на себе зобов’язання поховати померлого жителя селища, іногороднього, дозволяється залишити не більше двох резервних місць на платній основі за письмовим дозволом селищного голови або відповідальних осіб виконавчого комітету. В окремих непередбачених випадках при похованні громадян рішення приймається відповідальними працівниками селищної ради.

4. Забороняється здійснювати поховання інших померлих (підпоховання), встановлення намогильної споруди без згоди користувача місця поховання (користувача місця родинного поховання).

5. Кожне поховання померлого здійснюється в окремій могилі.

6. Довжина могили для дорослого встановлена в розмірі 2,2 метра, ширина - 1 метр, відстань між могилами - 0,4 метра, глибина - не менше1,5м від поверхні землі до кришки труни . Інші розміри повинні відповідати Схемі поховань на селищному кладовищі. У разі поховання померлих дітей розміри могили можуть бути відповідно зменшені.

7. Кожне поховання та перепоховання реєструється в спеціальній Книзі реєстрації поховань та перепоховань померлих громадян(далі Книга реєстрації).Запис до Книги реєстрації здійснюється за роками,у цілому по кладовищу. Усі графи Книги реєстрації обов’язково заповнюються чорним або фіолетовим чорнилом. Виправлення написаного в Книзі реєстрації допускається тільки за дозволом селищного голови. Книга реєстрації має бути прошнурованою, пронумерованою та скріпленою печаткою. Книга реєстрації зберігається на кладовищі постійно,а в разі ліквідації кладовища - передається на зберігання до архіву виконавчого комітету. Виконавцем ведення Книги реєстрації в селищі є працівник кладовища, посада якого входить до штатного розпису КП «Красилівське»

8. Перепоховання останків померлих допускається у виняткових випадках при наявності обґрунтованої причини. Для прийняття рішення щодо здійснення перепоховання останків померлого користувач місця поховання подає такі документи:

- заяву користувача з обґрунтуванням причин перепоховання;

- висновок Головного лікаря Державного закладу «Броварська районна санітарно-епідеміологічна станція» про можливість ексгумації;

- лікарське свідоцтво про смерть;

- дозвіл виконавчого органу відповідної сільської, міської ради на поховання останків на іншому кладовищі.

За результатами розгляду поданих документів виноситься рішення про перепоховання останків померлого на інше місце поховання чи, у разі відсутності підстав, видається користувачу обґрунтована письмова відмова. Адміністрація КП «Красилівське» забезпечує оформлення договору замовлення на перепоховання та призначає термін його проведення.

Ексгумація здійснюється, як правило, у зимовий період, через три роки після поховання. Ексгумація проводиться в присутності медичного працівника, участь якого при проведенні перепоховання забезпечує користувач.

Винятком з правил є перепоховання урни з прахом, а також ексгумація трупа, яка здійснюється згідно із статтею 192 Кримінально-процесуального кодексу України. Після ексгумації могила повинна бути засипана, поверхня

ґрунту розрівняна та засіяна травою. Про виймання останків із могили робиться запис у Книзі реєстрації, а при похованні в іншому місці робиться новий запис до

Книги реєстрації.

9. На могилах (місцях родинного поховання), у межах наданої земельної ділянки, можуть установлюватися намогильні споруди та елементи благоустрою могили. Для установлення намогильної споруди користувач місця поховання подає до КП «Красилівське» або виконавчого органу оригінал свідоцтва про смерть похованого. Після виконання робіт з облаштування могили користувач зобов’язаний забезпечити прибирання території біля могили та винесення сміття до спеціально відведених місць на кладовищі.

Установлені намогильні споруди реєструються КП «Красилівське» в Книзі обліку намогильних споруд. Термін зберігання Книги обліку намогильних споруд постійний. Записи до Книги обліку проводяться по роках. Заповнюється Книга обліку в одному примірнику.

Усі намогильні споруди, що встановлюються на могилі, повинні відповідати стандартам та технологіям, а також даним Правилам.

10. На селищному кладовищі забороняється:

- встановлення огорож;

- порушувати розміри місць поховань, встановлених п. 5 даних Правил та Схемою поховань на селищному кладовищі;

- користуватися автомобільним транспортом, мотоциклами, велосипедами; катання на санках, коньках і лижах;

- самовільне встановлення намогильних споруд;

- порушувати тишу і спокій;

- проводити обрізування, посадку та перепосадку дерев, кущів без погодження а адміністрацією КП «Красилівське»

- вигул та випас тварин;

- розпалювати багаття, брати грунт різати дерн, довго зберігати будівельні та інші матеріали (крім спеціально відведених для цього місць);

- перебувати на території після закриття кладовища.

11. Наруга над могилою, а також викрадення предметів, які знаходяться в могилі або на ній, карається законом. Винні в скоєнні зазначених злочинів підлягають затриманню і передачі представникам органів внутрішніх справ для притягнення до карної відповідальності.

12. Особи, винні в порушенні п. 10 даних Правил, притягуються до адміністративної відповідальності відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

13. Адміністрація КП “Гребінківське ЖКГ” має право:

- прибрати лави, столи, дерева, кущі та квіти, встановлені (висаджені) в проходах між могилами;

- вимагати від відвідувачів кладовища виконання встановлених цих правил та рішень органу місцевого самоврядування.

14. У випадку незадовільного утримання могили тривалий час, по закінченні річного строку з моменту письмового повідомлення її власника, комісією в складі представника виконкому сільської ради, КП «Красилівське» та санепідемстанції складається акт, після затвердження якого власник притягується до адміністративної відповідальності згідно ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

15. Адміністрація КП «Красилівське» зобов’язана знайомити його відвідувачів і власників могил з їх правами та обов’язками і вимогами цих Правил щодо установлення намогильних споруд, утримання та благоустрою місць поховання.



                                                                                                        КРАСИЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 
                                                                                        БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

                                                                                                                             РІШЕННЯ 

На виконання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03р. та з метою приведення у відповідність з економічно обґрунтованими витратами розрахунків щодо забезпечення належного надання населенню послуг з вивозу побутових відходів в селі Красилівка КП «Красилівське», керуючись ст..26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської ради


                                                                                                                               ВИРІШИЛА: 

1. Встановити тарифи на вивіз однієї машини, контейнера та одного мішка твердих побутових відходів на полігон «Десна – 2», згідно додатку 1.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на директора комунального підприємства «Красилівське» Марченко Н.Г. 

Сільський голова Р.Л. Нагібіна 

с. Красилівка 
06.12.2012р. 
№344 ХХІІ сесія – VI скликання

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Додаток 1

 

               с. Красилівка

             «06» грудня  2012р.                                                                                                                                                                         КП «Красилівське»

 

Калькуляція

тарифів на вивіз однієї машини, контейнера

та одного мішка ТПВ на полігон  «ДЕСНА-2»

                       

 

 

№п/п

 

 

                     Статті витрат

Для населення

Для бюджетних підприємств

Для комерційних підприємств

1.

Зар. плата водія

59,52

59,52

59,52

2.

Нарахув. на зар. плату 37,87 %

22,54

22,54

22,54

3.

Зар. плата вантажника

26,24

26,24

26,24

4.

Нарахув. 37,87%

9,38

9,38

9,38

5.

Швидкозношув. частини

5,00

5,00

5,00

6.

Енергоносії та змазув. матеріали

323,79

323,79

323,84

7.

Ремонт і ТО

31,84

31,84

31,84

8.

Загальновиробничі витрати, 8%

38,27

38,27

38,27

9..

Разом

516,58

516,58

516,58

10.

Адмін витрати 5%

25,83

25,83

25,83

11.

Прибуток 8%, 8%, 35%

43,39

43,39

189,84

12.

всього

585,84

585,84

732,25

13.

Вартість захоронення на «Десна-2»

233,04

239,84

292,12

14.

Вартість вивозу однієї машини

818,84

825,68

1024,37

15.

Те ж, без роботи вантажника

-

790.06

988,75




Розрахунок вартості одного стандартного контейнера (1,1КУБ. М)

Для госпрозрахункових підприємств:

988,75грн./9,36шт.=105,64грн.+21,13грн(ПДВ)=126,77грн.

Просимо затвердження тарифу на вивіз одного контейнера в 120,00 грн. для заохочення споживачів та зручнішого для них обчислення.

Розрахунок вартості вивозу одного мішка (0,10 куб. м)

818,84грн./103,00шт=7,95грн. Враховуючи вартість одного мішка просимо затвердження тарифу на вивіз одного мішка в розмірі 9,00грн. Мішками КП забезпечує.

Характеристики машини: об'єм-10,3 куб. м ; контейнер- 1,1 куб. м.; Вантажопідйомність 4т

Витрати пального: - 40 л/100км; 8,2л на загразку

Розрахунок зроблено при ціні на пальне-10,14грн.

Витрати (фактичні) часу на одну машину – 4 год

км: до полігону «Десна-2» в обидві сторони 46 км

по селу 12 км

Тифи на «Десна-2» станом на 10.08.2012р:

населення 58,26 грн /т

бюджетні організації 59,96 грн/т

госпрозрахункові організації 73,03 грн/т

Розроблений тариф не є фіксованим для всіх випадків. Ціна роботи машини може змінюватись від фактичної відстані перевезення,затрат робочого часу , підвищення зарплати персоналу, зміни тарифів на «Десна-2», зростання цін на пальне та ін.

Розрахунок вартості вивозу 1 тони сміття:

Для населення 818,84грн./4 тони=204,71грн.

Для бюджетних організацій 790,06грн./4тони=197,52грн.

Для госпрозрахункових підприємств 988,75грн./4тони=247,19грн. без вантажника

1024,37грн./4тони 256,019грн. з вантажником.



Директор КП «Красилівське»___________________Марченко Н.Г.

Гол. бухгалтер ____________________Матвієнко Н.І.

 

ĉ
Секретар сільради,
10 трав. 2012 р., 01:48
ĉ
Секретар сільради,
10 трав. 2012 р., 01:48
ĉ
Секретар сільради,
14 січ. 2013 р., 01:00
Comments